Sunday, May 14, 2006

Blogku Berwajah Baru

Sudah puas aku cuba memperbaiki blog aku yang bermasalah tu, akhirnya setelah aku save apa yang patut aku membuat keputusan untuk membina blog baru, sebabnya template blog asal tu kurang menarik nak repair tak pandai...last sekali padam terus sebab aku masih nak pakai nama aku yang sama juga.....

Lepas ni aku nak inform kawan2 aku, yang nama blog aku dah berubah...supaya depa boleh melawat aku,....sib baik kawan blog sikit jer..kalau tidak menangis aku nak bagitau....

Malam aku masuk lagi cuba nak masukkan tempat sembang kat bawah blogger power tu, alamak jauh lak benda dua tu..hi..hi tapi taper..nanti adjust lagi, ni macam mana dok fikir nak post balik, coretan hari2 yang lepas..tu kalau tak huru hara, blog aku, pasti aku tak belajar, sekarang dah pandai sikit...

Selain dari blog aku yang huru hara, aku sebenarnya keletihan yang amat sangat, dengan rewang kenduri kawin kat surau tu...penat tapi bermakna untuk aktiviti aku untuk cuti 3 hari ni....esok dah isnin....

selamat bekerja untuk semua.....dan kepada yang tidak bekerja, selamat berutin semula....

3 Comments:

Blogger Kaklong Syikin said...

alhamdulillah..lega tgk blog awak ni.risau dah saya bila klik blog awak dah tak de dlm blogger tu. unavailable katanya.

ok..rehat2 kan badan dulu

15/5/06 10:43 AM  
Blogger NBK466 said...

Kerusi, meja, katil semua dah abis angkut ker? hi...hi..hi...

15/5/06 10:46 AM  
Blogger Shami said...

syikin: waaaaaaaaaa....dah ler penat, rewang...penat lagi adjust blog..akhirnya dapat jugak...tapi nak padam nama2 blog yg tak sedap tu...tak tau pulak....klick sana , klick sini keluar lagi...poning kepala...nak gelak pun ada....ha..ha..ha

Badan dah rehat..cuma nak tunggu masa sesuai nak citer...pasal rewang tu...hi..hi..tunggu mood..gitu

NBK: Nama ekau tak masuk dalam list kwan2 den laei..sebab lupo no. tu...semua dah angkut..kecuali..novel den..utk..bulan march, april..tu idak lagi...den dah poning nak angkut camner....takut silap, hilang pulak....he..he..he

15/5/06 9:43 PM  

Post a Comment

<< Home