Tuesday, June 27, 2006

Gambar lagik - Formula 2

Husb baru sudah solat, tengah tengok engin kereta
semua dalam satu, perlumbaan untuk kereta2 klasik jer


Semalam aku tunjuk kat husb aku dah berjaya pos gambar keluarga kat blog, pagi tadi aku tanya boleh tak baba bagi gambar baba kat mama, husb tanya nak buat apa, nak masuk kat dalam blog,.....he..he..he. So dari tempat kerja tadi dia siap email lagik balik rumah, dan siap buat touch up lagik...

Gambar husb ni, diambik minggu lepas kat trek di Sepang, husb memang ada lesen berlumba ni, sebelum kawin, dulu dia kerja kat Hicom Penang department...aku tak ingat...tapi pasal lumba2 nilah...tapi bukan lumba haram ....

Aku tak buleh nak larang dah minat dia,....sejak kawin inilah baru dia start balik, ...itupun sebab kawan ajak,...MIL siap perli..dah tuo dah..tak ingat ker.......aku, pulak....hemmm ikut ler ..kalau dah minat,...tak buleh nak halang....sendiri kena ingatlah, ...selain husb ada jugak lect UIA turut serta, pakai lebai jugak....solat pun kat situ semua orang nampak, so moga tiada pandangan yang salah, ini hanya minat, lagi pun ia sebahagian dari sukan jugak.....

16 Comments:

Blogger Ajzie said...

Dah minat orang kan ..takan kita nak halang2 kan. Doa isteri utk suami agar sentiasa dilindungi NYA. Sahmi plak minat apa eik. Ajzie minat mcm2.. hihi. Hobby dari kecil sampai sekrang ialah kumpul setem..Rasanya ada lebih 10buku kot. hihi.

27/6/06 10:53 PM  
Blogger aNIe said...

kak lady dulu bukan main minat lagi dengan F1...sekarang pun minat jugak...tapi dah kurang...sejak kurangnya sengatan Michael schumacher tu...

27/6/06 11:14 PM  
Blogger Mama Sarah said...

Assalamualaikum Shami, tumpang lalu.

2-3 kali nampak nama Shami, hari ni singgah! pastu nampak pulak occupation QS!!! Wah, member ku!

Saya EX QS. Sekarang fulltime housewife :( sebab ikut suami.

Hubby dapat gold medal ke tu? waaaahhh bukan main lagi yea?

p/s kak lady Sama lah kita kak lady! saya pun dah tak semangat tengok F1. TApi harap Alonso tu handsome je, tengok lah juga sesikit!

28/6/06 2:22 AM  
Blogger KAMATO said...

kalau dah minat, nak buat macamana, tapi kira ok apa aktiviti tu....

28/6/06 5:51 AM  
Blogger Shami said...

Ajzie: Saya minat melukis, itu masa sekolah, siap masuk pertandingan, tapi sekarang minat tu dah pudar sebab lama tinggal...sedey...tapi tangan selalu buat free hand kalau jumpa kertas...macam2 saya lakar,...tak simpan..buang gitu..jer..setem minat juga dulu, tapi bila masuk Uitm adik2 dah kebas sumer,...syoknya kalau kita ada hobi, dan kekal sampai sekarang....

Kak lady: Saya tak ambik tau sangat, tapi nama MS tu ingat ler...he..he..he

Oopp stop dulu kengkawan,...time utk go ofis..dah....sambung lagi eikk

28/6/06 7:52 AM  
Blogger Sherin de Souza said...

Wah Shami. Hebat tu, u are married to Schumacker M'sia.:) Risau tak kalau hubby u tgh racing? Sure berdebar punya.

:)

28/6/06 10:15 AM  
Blogger Kaklong Syikin said...

wah shami, excited awak upload gambor2 ni. saya pulak susah betul nak upload gambar2, nape entah.

tak pelah dah minat dia..nak buat camner. yg penting solat tak tinggal, tu yg mahal tu.

pndai suami awak buat touch up kat gambar dia tu..mcm tampal2 rupanya :)

amboi..cik kenit awak tu pandai posing yek..

eh, awak ke tu yg berpaling ke arah lain masa dlm gambor? pandai tak tunjuk muka ya..hehe

28/6/06 10:58 AM  
Blogger simah said...

waaaa racing..caya la suami shami ni.. jadi bila dia racing, shami selalu pi tengok tak?

28/6/06 3:43 PM  
Blogger Shami said...

Komato: Betui apa, kalau dia minat benda lain...yang tak baguih naya saya...he..he..he

Sherin & simah: Tak risau sebab dia tak pernah bawak saya..ha..ha..ha MIL yang berdebar...hari tu masa husb kat trek dia siap tipon lagik....
Itulah, kekadang kalau husb drive..saya takut....selalu saya jerit kat dia...sambil tu mengucap tak habih2, segala surah yang patut semua baca...takut...

Syikin:Syikin, tak da masalah upload gambar...mungkin sebab line tipon rumah saya pakai maxis, & jaring..jejiran saya pakai maxis gak tapi tmnet...mlm2 tak leh excess internet...line busy...

Gitulah syikin , alhamdulillah walau minat camner pun, bab solat tu tak
tinggai...

Si kenit...tu sumer layan...he..he..he
Awak ni memang ler buleh baca hati saya..he..he..dari banyak2 gambar itu jugak saya post...he..he..he

28/6/06 7:26 PM  
Blogger Izhal said...

ni pakcik saya ada cakap nak bagi saya kereta toyota tahun 1973 punya model... kereta dia mula2 beli lepas dia habis belajar dulu... saya ingat nak overhaul tukar engine power la... kot kot lah shami boleh tolong atau tunjukkan mana nak pi... ;)

28/6/06 11:22 PM  
Blogger Shami said...

izhal: Kereta tu kat mana, sebab mekanik power, kawan husb tu duk kat tobiar kedah, kalau berminat kita buleh usahakan...harga pun ok...kalau nak buat kat KL pun buleh...husb boleh tolong pantau...barang dan harga...sekarang ni kat rumah shami pun ada sebuah kereta kawan husb minta tolong buat jugak...kalau nak tanya lebih buleh email kat shami, email address ada dalam , Perniagaanku...

29/6/06 6:44 AM  
Blogger Shami said...

izhal: Kereta tu kat mana, sebab mekanik power, kawan husb tu duk kat tobiar kedah, kalau berminat kita buleh usahakan...harga pun ok...kalau nak buat kat KL pun buleh...husb boleh tolong pantau...barang dan harga...sekarang ni kat rumah shami pun ada sebuah kereta kawan husb minta tolong buat jugak...kalau nak tanya lebih buleh email kat shami, email address ada dalam , Perniagaanku...

29/6/06 6:54 AM  
Blogger Ayu Mohamad said...

amboi kak shami hehehehe awat gambaq akak toleh belakang kat entry sebelum nih hehehehe tak dpt tgk muka.. :P

29/6/06 12:40 PM  
Blogger NBK466 said...

Cayalah kat husband Shami.... semi-pro racer tuh... Laju tak kalau dia slalu bawak kete kat jalanraya? hi..hi...hi

29/6/06 2:37 PM  
Blogger Mama Sarah said...

Shami, hehee saje jawab kat sini.

Saya ex-QS. grad from Portsmouth Uni. Balik terus kerja dgn Consultant firm di JB (2 yrs). Then hijrah ke Contractor di KT (1 yr).

Then kahwin dtg UK, kerja dengan property developer pulak (3 yrs) then resigned lepas pindah ke tempat baru. lagipun dah ada anak. Mahal nak hantar nursery. Jaga lah sendiri.

heh heh. panjang pulak history yang tiada kena mengena dgn entry.

sorry tuan rumah!

29/6/06 4:24 PM  
Blogger Shami said...

Ayu: Tunggu entry berikutnya, ..kut2 ader gambaq spare...he..he..he.

NBK: dah jawap dah kat atas,kekadang tu laju, nak2 kalau jumpa, pembuli jalan..he..he..he dia suka lawan...selalu bagi dia ketam batu..he..he

Mama sarah dah terjawap, terima kasih...jaga anak tak per tak kerja ..lagi baguih...agaknya lamer mana nak duduk rumah tu..he..he..he, kalau tahan tak pa...shami tak tahan duduk rumah..he..he..ilmu QS tu sayang, duk berabuk, berkarat, penat blajaq...he..he

29/6/06 9:14 PM  

Post a Comment

<< Home