Wednesday, August 16, 2006

Hari ini aku cuba sedaya upaya untuk menulis, maaf kepada kawan2 semua, syikin terima kasih kerana mengingatkan saya tentang masa2 berblog, sebenarnya sejak 2 menjak ni saya sibuk sikit, bermula pada jumaat malam saya menghantar maid untuk bercuti, sabtu pula ada kenduri aqiqah Mak cik ros yg sama2 belajar ngaji dengan saya kat surau, semua urusan memasak, menyewa canopy, dan juga acara berselawat, husb yang urus dan laksanakan, bersama kawan2nya. Saya pula sibuk dengan kerja rumah, maklumlah maid dan bercuti, sempat jugak lawat kawan2 tapi tak empat tinggal jejak.

Sabtu malam ahad kerumah SIL kat Puchong, ambik MIL sebab MIL and FIL SIL datang lawat dia bersalin, sebelum ni MIL saya yg jaga dia dalam pantang, so bila diaorang dah datang giliran MIL saya pula berehat. Hari Ahad T datang rumah untuk jahit langsir dan juga kerana ada tetamu khas nak datang, (nanti saya ceriter kemudian). Tapi tetamu khas membatalkan niat saat2 akhir, MIL pula berehat kat rumah sampai malam tadi, lepas ngajar ngaji saya dan husb hantar dia balik ke Puchong semula, jam 1.00 pagi baru sampai rumah, letih jugak...he...he..he
Insyaallah minggu depan saya akan kembali berblog macam biasa .....

Kepada kawan2 anda semua sentiasa dalam ingatan...cuma masa saat ini tidak mengizinkan....

5 Comments:

Blogger Ayu Mohamad said...

Kak, saya termiss entry pasal arwah Tok Cik akak..semoga rohnya diletakkan bersama org2 yg beriman aminnn....
tak sabo nak tunggu entry akak next week :)

17/8/06 8:52 AM  
Blogger Sherin de Souza said...

Biasala tu, sibuk ni kan? Sherin pun haritu dah nak sebulan tak blog. Banyak sgt kerja.. Takpa bila free nanti update la...Kami setia menanti..

17/8/06 7:08 PM  
Blogger Kaklong Syikin said...

ohh..gitu kisahnya. ok..takpelah, uruskan mana yg penting dulu

17/8/06 8:29 PM  
Blogger Shami said...

Ayu: Jangalah tak sabor, bawak2 ler sabor, ayu punya pasal malam ni akak rasa nak menulislah he..he..he ..

Sherin: Biasalah sibuk, sekarang ni kat ofis, sibuk ler membuat report utk kontraktor2 yg nak jaga highway tu ...mabuk ler kerja banyak, figure pun banyak, rabun jap mata..he..he..lepas ni ok ler tu..he..he

Syikin: Kisah sayer camtulah....penat kat ofis balik rumah dah lembik..he..he..he

17/8/06 11:19 PM  
Blogger aNIe said...

shami...kita ni sama2 sibuk...tapi sekarang kak lady dah okay...dah ade masa terluang...sebab hubby dah balik jeddah...

18/8/06 12:31 AM  

Post a Comment

<< Home